Μανούλα για δεύτερη φορά έγινε η γνωστή παρουσιάστρια Σίσσυ Χρηστίδου, η οποία εδώ και λίγες ώρες, κρατάει στην αγκαλιά της το δεύτερο γιο της.
Μαμά και γιος χαίρουν άκρας υγείας ενώ δίπλα στη μαμά Σίσσυ ήταν όλες τις ώρες ο σύζυγός της Θοδωρής Μαραντίνης αλλά και οι γονείς της.
