Ελεύθερος και ωραίος είναι πια ο Γιώργος Λιάγκας και δεν σταματά να απολαμβάνει την κάθε στιγμή. Ο γνωστός παρουσιαστής του Ant1 μετά το τέλος του Rising Star ξεκίνησε τις πρώτες καλοκαιρινές εξορμήσεις, ενώ και οι νυχτερινές βόλτες στην πρωτεύουσα δεν έχουν τέλος. Δείτε video στο TLIFE
Γιώργος Λιάγκας: Πρώτο τραπέζι πίστα στον Αντώνη Ρέμο! [vid]
Πού διασκέδασε ο Έλληνας παρουσιαστής;
