Lifestyle

GNTM: Έξαλλη η Κάτια Ταραμπάνκο, “καρφώνει” τις συμπαίκτριές της!

Στη τρίτη δοκιμασία αποχώρησης του Greece’s Next Top Model, τα επίδοξα μοντέλα έπρεπε να φωτογραφηθούν με εσώρουχα κάνοντας ντουζ… πάνω σε ένα φορτηγό, το οποίο περνούσε από κεντρικούς δρόμους της Αθήνας.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η Κάτια Ταραμπάνκο τα πήγε πολύ καλά σε αυτό το concept, καθώς ήταν η τρίτη που πήρε φωτογραφία από την Βίκυ Καγιά. Αμέσως μετά το τέλος του επεισοδίου, η 22χρονη καλλονή μίλησε στην κάμερα της Φωλιάς των Κου Κου και δεν έκρυψε την ενόχλησή της για κάποιες συμπαίκτριές της… Διαβάστε περισσότερα στο tlife.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Άννα Βίσση και Σοφία Καρβέλα: Οι αναρτήσεις από τη Νέα Υόρκη – «Μου λείπει όταν φεύγει»
Μητέρα και κόρη, μοιράστηκαν λίγα στιγμιότυπα από τις όμορφες οικογενειακές στιγμές τους στις ΗΠΑ, ενώ η Σοφία Καρβέλα ανέβασε στο Instagram εικόνες και βίντεο με τους γιους της στο γυμναστήριο
Άννα Βίσση-Σοφία Καρβέλα