Το GNTM συνεχίζεται με δύσκολες δοκιμασίες για τις παίκτριες που έχουν περάσει στο σπίτι του ριάλιτι μόδας. Για ακόμη μία χρονιά, οι διαγωνιζόμενες θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό για να παραμείνουν στο παιχνίδι και να διεκδικήσουν τον τίτλο του Next Top Model της Ελλάδας. Ανάμεσα στις κοπέλες που κατάφεραν να περάσουν από τη φάση του bootcamp και πήραν το πολυπόθητο εισιτήριο για το σπίτι του GNTM είναι και Σπυρούλα Κάιζερ.
Διαβάστε περισσότερα στο Tlife.gr