Lifestyle

GNTM: Ποια είναι η Γκλόρια Ντενίκη που παραλίγο να αποχωρήσει χθες από το reality

Στο Greece’s Next Top Model ολοένα και πιο δύσκολες δοκιμασίες καλούνται να αντιμετωπίσουν οι παίκτριες.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μετά τη δοκιμασία της κάθετης πασαρέλας, μια φωτογράφηση με φίδια περίμενε τις διαγωνιζόμενες, οι οποίες έπρεπε να ξεπεράσουν τυχόν φόβους τους και να ποζάρουν με άνεση στο φακό. Με βάση τα αποτελέσματα μιας ακόμη δύσκολης δοκιμασίας, οι κριτές αποφάσισαν ότι οι τρεις παίκτριες που είχαν τις χειρότερες φωτογραφίες ήταν η Αργυρώ Μαγγλάρη, η Σουζάνα Κουόλ και η Γκλόρια Ντενίκη, με την πρώτη να αποχωρεί από το παιχνίδι στο επεισόδιο της Δευτέρας (7-10-2019). Διαβάστε περισσότερα στο tlife.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Άννα Βίσση και Σοφία Καρβέλα: Οι αναρτήσεις από τη Νέα Υόρκη – «Μου λείπει όταν φεύγει»
Μητέρα και κόρη, μοιράστηκαν λίγα στιγμιότυπα από τις όμορφες οικογενειακές στιγμές τους στις ΗΠΑ, ενώ η Σοφία Καρβέλα ανέβασε στο Instagram εικόνες και βίντεο με τους γιους της στο γυμναστήριο
Άννα Βίσση-Σοφία Καρβέλα