Lifestyle

Η «Ελπίδα» προσέφερε στην πόλη των Αθηνών το «Δέντρο της Ειρήνης» – Πλούσιο φωτογραφικό υλικό

Η «Ελπίδα» προσέφερε στην πόλη των Αθηνών το «Δέντρο της Ειρήνης». Όλα όσα έγιναν στα... αποκαλυπτήρια.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με την ευκαιρία της Διεθνούς Ημέρας Ειρήνης, που τιμάται την 21η Σεπτεμβρίου, πραγματοποιήθηκαν, από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κύριο Προκόπιο Παυλόπουλο, τον Δήμαρχο Αθηναίων κύριο Κώστα Μπακογιάννη και την Πρέσβυ Καλής Θελήσεως της UNESCO κυρία Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη τα αποκαλυπτήρια του γλυπτού  «Δέντρο της Ειρήνης» την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019 στο πάρκο Ριζάρη.

Διαβάστε περισσότερα στο tlife.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα