Ο Ηλίας Βρεττός δεν θέλει άλλο πια να κρύβεται και δηλώνει τώρα που έγινε 30: “θέλω να ζήσω. Να βγω έξω με τον άνθρωπό μου και να περάσω καλά. Δεν μπορώ να είμαι κλεισμένος μέσα σε τέσσερις τοίχους”.
Μιλώντας πια ανοιχτά για τη σχέση του με την Ευαγγελία Αραβανή στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα, ο Ηλίας δικαιολογεί τη νέα στάση ζωής που έχει πια ως προς τα προσωπικά του ως εξής: “Γενικά δεν μου αρέσει να μιλάω για τα προσωπικά μου επειδή νιώθω άβολα. Η σχέση μου, όμως, με την Ευαγγελία, καλώς ή κακώς, πήρε μεγάλη δημοσιότητα. Βγήκαν φωτογραφίες, γράφτηκαν διάφορα και κάποια στιγμή θεώρησα ότι είναι υποκριτικό να συνεχίσω να μη μιλάω γι’ αυτό”.
