Μετά από 15 μέρες νοσηλείας και δύο χειρουργεία ο τραγουδιστής πήρε εξιτήριο και μίλησε με συγκίνηση για την περιπέτεια που είχε. Η επικοινωνία του με τον κόσμο διατηρήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσα από τα social media. Από εκεί που έστειλε σήμερα ο Ηλίας Βρεττός ένα μήνυμα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας:
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα