Η Κέλλυ Κελεκίδου επιστρέφει στο προσκήνιο πιο σέξι από ποτέ και μιλάει για τα μυστικά διατροφής της, τη σχέση της με το Νίκο Κουρκούλη, τη μαγειρική και την οικογένεια. Παραδέχεται πως ο γάμος της έχει περάσει δύσκολες στιγμές και συγκρούσεις, όμως μεταξύ των δύο υπάρχει πάντα σεβασμός και αγάπη.
Όπως εξομολογείται στη συνέντευξή της στο περιοδικό People η περίοδος της εγκυμοσύνης της άφησε αρκετά κιλά, για την ακρίβεια περισσότερα από 30, αλλά δεν αγχώθηκε ιδιαίτερα να τα χάσει γρήγορα. “Εμείς παίζουμε με τη ζυγαριά. Δεν προβληματιζόμαστε με την εικόνα μας” εξηγεί και τονίζει πως το μυστικό για απώλεια βάρους είναι ο θηλασμός. Σήμερα προσέχει τη διατροφή της και κάνει γυμναστική. “Κάνω μαθήματα zumba, που μου αρέσει πάρα πολύ και παράλληλα κάνω πρόγραμμα με όργανα”, αναφέρει.