Lifestyle

Κ. Ζαρίφη: Οι φωτογραφίες μέσα από το νοσοκομείο και οι ευχές των φίλων της!

Αναρρώνει μετά το χειρουργείο τη γνωστή παρουσιάστρια...

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στο χειρουργείο μετά το ραδιόφωνο βρέθηκε η Κατερίνα Ζαρίφη, η οποίο υπεβλήθη σε επέμβαση κήλης αυχένα. Η γνωστή παρουσιάστρια μπήκε στο νοσοκομείο και χωρίς να χάνει το χιούμορ της ανέβασε φωτογραφίες πριν και μετά την επέμβαση.

 

Όπως είπε η ίδια: “Το χειρουργείο διήρκεσε τρεις ώρες. Είχα σοβαρό πρόβλημα, μούδιαζαν τα χέρια μου και υπήρχαν φορές που δεν μπορούσα να μετακινηθώ… Το πρόβλημα μπορεί να δημιουργήθηκε από υπερκόπωση ή από κάποιο παλιό χτύπημα που μπορεί να είχα και να μην του έδωσα σημασία. Τώρα πονάω αλλά το παλεύω”.

 

Η Κατερίνα μάλιστα ανέβασε μια φωτογραφία μέσα από το νοσοκομείο, λίγο πριν την επέμβαση, γράφοντας: “Ελα σε λίγο ξεκινάμε”…

 

Ενώ, την επόμενη μέρα, έγραψε στους διαδικτυακούς φίλους της “Ολε ολε και όλα καλα!”, αλλά δεν παρέλειψε να κάνει και το παράπονό της, σε όσους πήγαν την Κυριακή για μπάνιο ενώ εκείνη έπρεπε να μείνει σπίτι για να αναρρώσει.

Δες φωτογραφίες στο TLIFE

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα