Στο εστιατόριο του συντρόφου της αποφάσισε να περάσει το μεσημέρι της η Κατερίνα Καινούργιου μετά την ολοκλήρωση της σημερινής πρωινής εκπομπής της (24/6/2026), όπως αποκάλυψε ο Παναγιώτης Κουτσουμπής από τον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram.
Η παρουσιάστρια της εκπομπής Super Κατερίνα, Κατερίνα Καινούργιου λοιπόν έκανε μια στάση στο αγαπημένο της στέκι στο Κολωνάκι, για να απολαύσει κάποιες στιγμές χαλάρωσης μαζί με τον Παναγιώτη Κουτσουμπή.
Εκείνος δημοσίευσε μία φωτογραφία της στο Instagram, στην οποία η Κατερίνα Καινούργιου φαίνεται καθισμένη σε ένα από τα τραπέζια του καταστήματος μιλώντας στο τηλέφωνο και απολαμβάνοντας ένα σύντομο διάλειμμα από την απαιτητική καθημερινότητά της.
Η Κατερίνα Καινούργιου και ο Παναγιώτης Κουτσουμπής απέκτησαν την κόρη τους στις αρχές του περασμένου Απριλίου.
