Τους γνωρίσαμε μέσα από το τραγούδι “Όπου με πας” και το video clip με πρωταγωνιστή τον Μάρκο Σεφερλή που μας θυμίζει λίγο το concept του “Σωματοφύλακα” με την Whitney Houston. Ο λόγος για τους Kings, το νέο συγκρότημα με την Αntonella Cuellar και τον Γιάννη Ρουσουνέλο που σημειώνει μεγάλη επιτυχία αγγίζοντας τα 5.000.000 views στο youtube.
Με καταγωγή από Κούβα και Χιλή και μια έμφυτη αγάπη στη μουσική που πηγάζει από την οικογένειά της, η όμορφη Antonella συνάντησε τον Γιάννη (που είχαμε γνωρίσει από το συγκρότημα Rec) και τον παραγωγό τους Teo Tzima και η επιτυχία ήρθε αβίαστα.
Το TLIFE συνάντησε του Kings και μίλησε μαζί τους για όλους και για όλα…
Αntonella : Τοp και φούστα Μaria Patelis
Κολιέ, Μa-Li-Ya
Γιάννης:Tshirt και parka όλα Η&Μ
Παντελόνι, Topman, Sotris
Η μεγάλη επιτυχία του τραγουδιού “Όπου με πας” και τα εκατοντάδες “χτυπήματα” στο Youtube έχει κάνει τον κόσμο να μιλά για εσάς αυτήν τη χρονιά. Πώς νιώθετε για την επιτυχία του τραγουδιού; Το περιμένατε;
Kings: Η αλήθεια είναι πως γνωρίζαμε πως το “Όπου με πας” ήταν ένα πολύ καλό τραγούδι, από την πρώτη στιγμή που το γράψαμε παρέα με τον παραγωγό μας Teo Tzima και τον στιχουργό μας Δημήτρη Μπέρη, αλλά δεν πιστεύαμε με τίποτα πως θα είχε τόση μεγάλη απήχηση από τον κόσμο. Βλέπαμε τα views στο Youtube να ανεβαίνουν κατά χιλιάδες κάθε μέρα και μέναμε άφωνοι. Σήμερα που μιλάμε οδεύει τα 5.000.000 views και μας δίνει ελπίδες πολλές για το μέλλον των KINGS. Νιώθουμε υπέροχα με το δυναμικό μας ξεκίνημα και θέλουμε να κρατήσουμε σταθερή πορεία όσο δύσκολο κι αν είναι
Γιάννη και Antonella, πείτε μας λίγα λόγια για εσάς, ώστε να σας γνωρίσει καλύτερα ο κόσμος;
Γιάννης: Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Σύρο, την οποία υπεραγαπώ και είμαι περήφανος για το νησί μου. Στην ηλικία των 19 την εγκατέλειψα ανεβαίνοντας στην Αθήνα για σπουδές. Τελείωσα γραφιστική, δούλευα σε διαφημιστικές και παράλληλα ασχολιόμουν ενεργά με την μουσική, λίγο ραπ, λίγο μέταλ, λίγο απ’ όλα! Τότε μου ήρθε μία πρόταση απ’ τον Μιχάλη των Stavento για μία συνεργασία και από εκεί ξεκίνησε η επαγγελματική μουσική μου πορεία.
Αντονέλλα: Εγώ είμαι μισή απ’ την Κούβα (μαμά) και μισή απ’ την Χιλή (μπαμπάς). Οι γονείς μου γνωρίστηκαν στην Ελλάδα και εγώ μεγάλωσα στην Αθήνα. Οπότε αισθάνομαι πως κατάγομαι από τρεις χώρες και όχι δύο. Η οικογένειά μου έχει παράδοση στην τέχνη και ειδικότερα στην μουσική και εγώ δεν θα μπορούσα να ξεφύγω. Από μικρή ανακάλυψα πως μπορώ να τραγουδήσω, να χορέψω και το έκανα…
Μάθε όλα όσα αποκάλυψαν για τη συνεργασία με τον Μ. Σεφερλή και δες φωτογραφίες και video
