ή αλλιώς queen Ντίνα όπως την αποκάλεσε το twitter, αποχώρησε από το reality με δόξα και τιμή!
Η Κωνσταντίνα μετά τα πρώτα stories, έγραψε ένα κείμενο στο Instagram για την μοναδική εμπειρία της για την οποία όχι μόνο δεν μετάνιωσε ούτε λεπτό αλλά το ξαναέκανε με μεγάλη ευκολία και χαρά, ενώ ευχαρίστησε όλους όσους την υποστήριξαν και την κράτησαν στο παιχνίδι…