Το Survivor τελείωσε για εκείνη και όπως όλα δείχνουν η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου έχει επιστρέψει στην Ελλάδα με πολύ θετική ενέργεια και έτοιμη για νέες περιπέτειες. Η γνωστή παρουσιάστρια, μετά από 59 ημέρες παραμονής στον Άγιο Δομίνικο, δεν σταματά να αναπολεί τις στιγμές που πέρασε εκεί. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google