Η ξανθιά παρουσιάστρια βρίσκει τη θαλπωρή στους δικούς της ανθρώπους και φυσικά κι εκείνοι τη στηρίζουν σε όλα. Το διαπιστώσαμε και στο πέρασμά της από το Survivor που η μαμά και ο μπαμπάς της την περίμεναν με μεγάλη συγκίνηση στο αεροδρόμιο για να την υποδεχτούν. Την αγάπη της όμως έδειξε κι εκείνη ανεβάζοντας τις πρώτες μέρες της επιστροφής της από τον Άγιο Δομίνικο συνεχώς φωτογραφίες από τις κοινές τους δραστηριότητες
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα