Μπορεί να αποχώρησε από το Survivor και τον Άγιο Δομίνικο, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, όμως, δεν σταματά να αναπολεί τις ξεχωριστές στιγμές που έζησε εκεί με τα εύκολα και τα δύσκολα. Η παίχτρια των “Διάσημων” που αποχώρησε από το ριάλιτι επιβίωσης μετά από 59 ημέρες συμμετοχής, θυμάται όλα όσα την έκαναν πιο δυνατή και την ζόρισαν και λίγο! Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα