Site icon NewsIT
11:17 Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Μ. Μπεκατώρου: Απόδραση στη Σάμο με τον Αντώνη της!

Μετά τις διακοπές στην Κεφαλονιά!

Η Μαρία Μπεκατώρου και ο Αντώνης Αλεβιζόπουλος πέρασαν το μεγαλύτερο μέρος των καλοκαιρινών τους διακοπών, όπως κάθε χρόνο, στην Κεφαλονιά. Το όμορφο νησί του Ιονίου είναι ο τόπος καταγωγής της παρουσιάστριας όπου βρίσκει πάντα ηρεμία και γαλήνη.

Δεν παρέλειψαν όμως προς το τέλος του καλοκαιριού να ταξιδέψουν και στο νησί καταγωγής του Αντώνη που είναι η Σάμος. Το ζευγάρι έμεινε στο πατρικό σπίτι στο Καρλόβασι, απόλαυσε τις βόλτες του στο Πυθαγόρειο και το Μαραθόκαμπο ενώ η Μαρία δοκίμασε και τοπικές συνταγές!

Μάθε περισσότερα στο TLIFE

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version