Lifestyle

Μανούλα για δεύτερη φορά η Έλσα Τόλη!

Αγοράκι γέννησε το γνωστό μοντέλο...

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Για δεύτερη φορά μανούλα έγινε η Έλσα Τόλη, που έφερε στον κόσμο ένα πανέμορφο αγοράκι που ζυγίζει 3,7 κιλά. Το γνωστό μοντέλο γέννησε τη Δευτέρα και πλέει σε πελάγη ευτυχίας.

 

Το αγοράκι τους φαίνεται πως ήταν το καλύτερο πρωτοχρονιάτικο δώρο για της Έλσα και τον αγαπημένο της μπασκετμπολίστα Αποστόλη Κουτρούλια, που δεν έφυγε λεπτό από το πλευρό της. Το ζευγάρι έχει ένα ακόμη παιδάκι την μικρή Τερψιχόρη – Νταϊάνα που είναι 18 μηνών.

 

Δες στο TLIFE τι αποκάλυψε για τα κιλά της εγκυμοσύνης

 
Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Άννα Βίσση και Σοφία Καρβέλα: Οι αναρτήσεις από τη Νέα Υόρκη – «Μου λείπει όταν φεύγει»
Μητέρα και κόρη, μοιράστηκαν λίγα στιγμιότυπα από τις όμορφες οικογενειακές στιγμές τους στις ΗΠΑ, ενώ η Σοφία Καρβέλα ανέβασε στο Instagram εικόνες και βίντεο με τους γιους της στο γυμναστήριο
Άννα Βίσση-Σοφία Καρβέλα