Μετά τη συζήτηση για το θέατρο και την παράσταση «Δουλειές με φούντες» η συζήτηση πήγε στη φωτογραφίες του Αλέξανδρου Λυκουρέζου και της Νατάσας Καλογρίδη.
Η Μαρία Ελένη απάντησε πως είναι πολύ χαρούμενη που ο πατέρας της είναι καλά και χαμογελάει ξανά και… Διαβάστε λεπτομέρειες και δείτε το βίντεο στο TLIFE