Ο έρωτας της Μαρίας Ηλιάκη και του Στέλιου Μανουσάκη καλά κρατεί! Το αγαπημένο ζευγάρι είναι πλέον μαζί ενάμισι χρόνο μαζί και, παρά την απόσταση, παραμένει full in love, όπως τον πρώτο καιρό! Η ξανθιά παρουσιάστρια μετά το τέλος του καλοκαιριού και την έναρξη της νέας σεζόν, θέλησε να βρεθεί στο πλευρό του αγαπημένου της και έτσι μπήκε στο αεροπλάνο και ταξίδεψε στην Ελβετία.
Διαβάστε περισσότερα στο Tlife.gr