Lifestyle

Μαρία Μπακοδήμου – Δημήτρης Αργυρόπουλος: Παραμένουν δύο πολύ καλοί φίλοι μετά το διαζύγιο!

Ο Δημήτρης Αργυρόπουλος και η Μαρία Μπακοδήμου μπορεί εδώ και 16 χρόνια να έχουν χωρίσει ως ζευγάρι, όμως παραμένουν οικογένεια.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι δυο τους διατηρούν άριστες σχέσεις, με τον έναν να βρίσκεται στο πλευρό του άλλου τόσο στις δύσκολες όσο και στις εύκολες στιγμές. Η ξανθιά παρουσιάστρια, που φέτος θα βρίσκεται στο Open Beyond και ο γνωστός εκδότης έχουν αποκτήσει μαζί δύο παιδιά, τον Νικήτα και τον Άρη, τα οποία θα τους δένουν για μια ζωή. Διαβάστε περισσότερα στο tlife.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα