Ο Μάρκος Σεφερλής θα βρίσκεται τον φετινό χειμώνα στην σκηνή του Rex, παρουσιάζοντας το νέο μουσικοθεατρικό υπερθέαμα με τίτλο One Mark Show.
Ο γνωστός επιχειρηματίας Ηλίας Μαροσούλης αποφάσισε να ενώσει τις δυνάμεις του με τον ανεπανάληπτο κωμικό, με σκοπό να προσφέρουν στο κοινό ένα πρόγραμμα τελείως διαφορετικό από αυτά που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Διάβασε περισσότερα στο TLIFE
