Η Ντορέττα Παπαδημητρίου και ο Μάριος Αθανασίου που συμπρωταγωνιστούν στη θεατρική παράσταση, “ Hangover IV”, μίλησαν στο περιοδικό OΚ για τη σχέση τους με τα παιδιά τους, τον έρωτα και τον ενδεχόμενο ενός νέου γάμου!
Ποια είναι η αγαπημένη στιγμή με τα παιδιά σας;
Ντορέττα: Αυτό που με τρελαίνει με τους γιου μου είναι ότι διαθέτουν απίστευτο χιούμορ.΄Είναι πολύ πνευματώδη παιδιά και πολλές φορές με κάνουν να γελώ με τις ατάκες τους. Με τον Διονύση και τον Φίλιππο κουβεντιάζουμε τα πάντα. Πριν από λίγο καιρό με ρώτησαν, “ Πως γεννιούνται τα παιδιά;” Τους εξήγησα λοιπόν με απλά λόγια τι γίνεται, γιατί είμαι υπέρ της άποψης ότι τα παιδιά μας πρέπει να λένε πάντα την αλήθεια. Δεν θα καταδεχόμουν να τους πω ότι τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός. Δεν μπορείς να ξεγελάσεις τα σημερινά παιδιά, γιατί γεννιούνται με υψηλό δείκτη νοημοσύνης. Θυμάμαι πριν τρία χρόνια με ρώτησαν, “Μαμά είναι αληθινός ο Άγιος Βασίλης;” και όταν τους απάντησα “ναι”, έβαλαν τα γέλια και μου είπαν, “ Άσε μας, ρε μάνα!”
Διάβασε περισσότερα για τους δυο αγαπημένους ηθοποιούς, στο TLIFE
