Τα αγόρια της είναι η μεγάλη της αδυναμία και όχι άδικα. Ο λόγος για την Ντορέττα Παπαδημητρίου, που προσπαθεί να περνά όσο περισσότερο χρόνο μπορεί με τους γιους της Διονύση και Φίλιππο και απολαμβάνει την κάθε στιγμή. Οι τρεις τους, παρά το φορτωμένο πρόγραμμα της μαμάς και τις σχολικές υποχρεώσεις των αγοριών, κάνουν όσο πιο συχνά μπορούν μικρές εκδρομές και αποδράσεις. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα