Το φετινό καλοκαίρι της Ντορέττας Παπαδημητρίου τα είχε όλα. Η γνωστή παρουσιάστρια, μετά το ξαφνικό τέλος της πρωινής εκπομπής του Mega βρήκε χρόνο για να ξεκουραστεί, να χαλαρώσει παρέα με τα αγαπημένα της πρόσωπα και να κάνει ταξίδια, μέχρι να ετοιμαστεί για τα επόμενα επαγγελματικά της βήματα. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Ντορέττα Παπαδημητρίου: Το ταξίδι στη Βιέννη και η φωτογραφία με τον σύντροφό της!
Καλοκαιρινή απόδραση στην Αυστρία για την γνωστή παρουσιάστρια...
