Lifestyle

Ο Αύγουστος στο Cinobo «μιλάει» γαλλικά

Το Cinobo πάει… Γαλλική Ριβιέρα!

Ο Αύγουστος φέρνει στο Cinobo κινηματογραφικές διακοπές και μια εξόρμηση στις παραλίες της νοτιοανατολικής Γαλλίας με τη συλλογή Γαλλική Ριβιέρα, που μας ταξιδεύει στην Κυανή Ακτή μέσα από κλασικά φιλμ του γαλλικού σινεμά από τη δεκαετία του ‘30 ως αυτή του ‘80.

Κάννες, Σεν Τροπέ, Μασσαλία, Αντίπ, Νίκαια.

Η Ζαν Μορό, ο Φιλίπ Νουαρέ, η Φανί Αρντάν, ο Ζαν Λουί Τρεντινιάν. Η ακαταμάχητη Ανιές Βαρντά στο μεστό και ώριμο ντεμπούτο της «La Pointe Courte», και ο Φρανσουά Τριφό στο τελευταίο του φιλμ «Οπωσδήποτε Την Κυριακή», που τιμά όσο κανένα άλλο το σινεμά του αγαπημένου του Χίτσκοκ.

Ο θρυλικός παραγωγός της ταινίας «Ο Τρίτος Άνθρωπος», Αλεξάντερ Κορντά, διασκευάζει το πρώτο μέρος της θεατρικής «Τριλογίας της Μασσαλίας» του Μαρσέλ Πανιόλ με τίτλο «Μάριος», ο Ζακ Ντεμί βάζει τη μουσική του Μισέλ Λεγκράντ στον κόσμο των καζίνο της Νίκαιας στο «Λιμάνι των Αγγέλων», και ο Ζακ Ροζιέ έχει ως φόντο την Κορσική και έναν πόλεμο εκτός οπτικού πεδίου στο παραγνωρισμένο αριστούργημα της νουβέλ βαγκ «Adieu Philippine».

Ένας κύκλος πέντε ταινιών-θρύλων σε αποκατεστημένες κόπιες για τις καυτές ημέρες του Αυγούστου, αποκλειστικά στο Cinobo.

La Pointe Courte της Ανιές Βαρντά (1955)

Η ίδια η Βαρντά επέμενε πως είχε δει ελάχιστες ταινίες στη ζωή της πριν γυρίσει την πρώτη δική της, αλλά οι κριτικοί και μέλλοντες συνάδελφοί της δεν πίστευαν στα μάτια τους, βλέποντας ένα από τα πιο μεστά και ώριμα ντεμπούτα στην ιστορία του γαλλικού σινεμά.

Οπωσδήποτε Την Κυριακή του Φρανσουά Τριφό (1983)

Η τελευταία ταινία στην καριέρα του Τριφό τίμησε όσο καμία άλλη το σινεμά του Χίτσκοκ που τόσο αγάπησε ο ίδιος, φέρνοντάς το σε άμεση επαφή με το φιλμ νουάρ, σαν μια χημική ένωση με παράγωγο ένα απολαυστικά σινεφιλικό φόρο τιμής.

Marius

Μάριος του Αλεξάντερ Κόρντα (Marius, 1931)

Το πρώτο μέρος της εμβληματικής «Τριλογίας της Μασσαλίας» του Μαρσέλ Πανιόλ διασκευάζεται από τον θρυλικό παραγωγό Αλεξάντερ Κόρντα (Ο Τρίτος Άνθρωπος). Ταξιδεύοντας το κοινό της εποχής με ένα ανυπέρβλητο αισθηματικό δράμα που παρασέρνει, και το βάρος της προσωπικής επιλογής.

Το Λιμάνι των Αγγέλων του Ζακ Ντεμί (Bay of Angels, 1963)

Στον κόσμο των καζίνο της Νίκαιας, ο Ζακ Ντεμί τοποθετεί τη δράση ενός από τα πιο ρεαλιστικά, σκοτεινά και συναισθηματικά διεισδυτικά έργα του. Με τη Ζαν Μορό σε έναν από τους σπουδαιότερους ρόλους της και μια μαγευτική μουσική από τον θρυλικό Μισέλ Λεγκράντ.

AdieuPhilippine

Adieu Philippine του Ζακ Ροζιέ (1962)

Στα σύνορα της Νουβέλ Βαγκ και του νεορεαλισμού, με φόντο έναν πόλεμο εκτός οπτικού πεδίου και βιτρίνα την αναρχική έκσταση της νιότης, η ταινία του Ζακ Ροζιέ μας ταξιδεύει στην Κορσική και διεκδικεί τη θέση της ως ένα παραγνωρισμένο αριστούργημα της περιόδου.

Πέντε κλασικές ταινίες του γαλλικού σινεμά που μας ταξιδεύουν στην κοσμοπολίτικη Γαλλική Ριβιέρα, σε αποκατεστημένες κόπιες, έρχονται στο cinobo.com!

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Η Μέλπω Ζαρόκωστα στο χειρουργείο: «Την επέμβαση θα έπρεπε να την είχε κάνει από το καλοκαίρι», λέει ο γιος της
«Δεν μας ενδιαφέρει να επεκτείνουμε μια ζωή ενός ανθρώπου, που όσο περνάει ο καιρός θα διασωληνώνεται, θέλουμε όσο ζήσει, να μην υποφέρει», πρόσθεσε ο Αλέξανδρος Παγουλάτος
Mέλπω Ζαρόκωστα
1
Αντώνης Σρόιτερ για αρνητικά σχόλια: «Συμφωνώ μαζί τους, όποιος είναι τόσο ηλίθιος που δεν καταλαβαίνει την ειρωνεία, θα γράψει “το παραδέχτηκε”»
«Στο σπίτι εγώ είμαι ο βοηθός. Μου λένε τι δουλειές πρέπει να κάνω, τι έχει χαλάσει, ποια βρύση πρέπει να φτιάξω, να κάνω τον "διαιτητή" στους τσακωμούς», εξομολογήθηκε ακόμα
Αντώνης Σρόιτερ
Ελεονώρα Μελέτη για beef με Μαριάννα Τουμασάτου: «Δεν με ενοχλεί τίποτα, το μόνο που με πειράζει είναι τα φασόλια»
«Πόσοι Χίτλερ μαζεμένοι σε έναν πλανήτη; Πάτε λίγο στη σειρά να δούμε ποιόν θα πρωτο-σκοτώσουμε να ησυχάσουμε», ήταν η ατάκα της ηθοποιού που εξόργισε τη δημοσιογράφο και Ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας
Ελεονώρα Μελέτη