Ο Γιώργος Τσαλίκης αποφεύγει να δίνει συχνά συνεντεύξεις. «Νομίζω πως όταν μιλάς σε μία συνέντευξη, πρέπει να έχεις τα κότσια να πεις τα πράγματα όπως ακριβώς είναι. Οπότε, επειδή εγώ δεν κάνω «δημόσιες σχέσεις», μπορεί να πω κάτι το οποίο στηρίζω και αισθάνομαι πως πρέπει να ειπωθεί- και μετά θα γίνει απίστευτη αναπαραγωγή. Αυτό αποσυντονίζει την ουσία της δουλειάς μου. Δεν θέλω να γίνεται ντόρος με αυτά που λέω. Άλλωστε η καλύτερη επικοινωνία που έχω με το κοινό, γίνεται στις εμφανίσεις μου και μέσα από τα τραγούδια. Όλα τα υπόλοιπα νομίζω δεν χρειάζονται”, εξηγεί ο ίδιος.
Ο Γ. Τσαλίκης ποζάρει για γνωστό περιοδικό και δηλώνει: “Τα παιδιά μου ακούνε Τσαλίκη”
Σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του!
