Με νέα ώρα αλλά με ακρίβεια τράβηξε αυλαία το Μίλα στην πρώτη εκπομπή της χρονιάς. Η Τατιάνα καλωσόρισε τους τηλεθεατές της στις 4.45, όπως θα κάνει κάθε μέρα, φορώντας ένα υπέροχο ροζ φόρεμα και το καλύτερό της χαμόγελο!
Παρόλο που οι πρεμιέρες πάντα της προκαλούν άγχος, η επιστροφή στους τηλεοπτικούς δέκτες την γέμισε χαρά και ενέργεια. Φέτος, εξάλλου, όπως μας υποσχέθηκε μέσα από τα τρέιλερ της εκπομπής, είναι έτοιμη να μοιραστεί τα πάντα μαζί μας…
Ανάμεσα στις μικρές αλλαγές που έγιναν στην εκπομπή ήταν και η ανανέωση του πλατό χωρίς όμως να χαθεί το στυλ με το οποίο είναι στημένος ο κεντρικός χώρος, όπου και η Τατιάνα υποδέχεται τους καλεσμένους της.
