Lifestyle

Όλγα Φαρμάκη: Όλα όσα έκανε στον Άγιο Δομίνικο μετά το Survivor [pics]

Σέξι και αποκαλυπτική...
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

H Όλγα Φαρμάκη που αποχώρησε από το Survivor οικειοθελώς. Ηταν έντονα πιεσμένη ψυχολογικά και σκεφτόταν να επιστρέψει στην Ελλάδα, παρόλο που ήταν από τους παίκτες των Διασήμων με τις περισσότερες ασυλίες. Ωστόσο, οι συνθήκες διαβίωσης στο reality του ΣΚΑΙ εξάντλησαν ψυχολογικά τη δημοφιλή blogger και επιχειρηματία που αποφάσισε να επιστρέψει στην οικογένεια και το σύντροφό της. Λίγο πριν επιστρέψει από τον Άγιο Δομίνικο φρόντισε να χαλαρώσει και να ξεκουραστεί στον εξωτικό αυτό προορισμό. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα