Ήταν μια από τις αγαπημένες μας παίχτριες στο φετινό Survivor, που ξεχώρισε για την προσπάθειά της, το χαμηλών τόνων χαρακτήρα της στο παιχνίδι και το ομαδικό της πνεύμα. Ο λόγος για την Όλγα Φαρμάκη, που ήταν αναμφίβολα η αποκάλυψη της ομάδας των διάσημων. Η γνωστή παίχτρια αποχώρησε πριν λίγο καιρό, οικειοθελώς από το παιχνίδι και τώρα έστειλε το δικό της μήνυμα για όσα έγιναν στο ριάλιτι επιβίωσης. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα