Η γλυκιά παρουσιάστρια πριν λίγες μέρες έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι και τόσο η ίδια όσο και ο σύζυγός της Νίκος Οικονόμου, δεν μπορούν να κρύψουν τη μεγάλη τους χαρά!
Ήρθε η ώρα όμως η Όλγα και το μωρό να πάνε στο σπίτι της όπου τους περιμένει με μεγάλη ανυπομονησία η Μαρία Αλεξάνδρα για να πάρει στην αγκαλιά της τον μικρό αδελφό της