Εδώ και κάποιες μέρες ο Ορέστης Τσάνγκ έχει επιστρέψει στην Ελλάδα από τον Άγιο Δομίνικο και η αλήθεια είναι ότι δείχνει να περνά μια χαρά κι έξω από το παιχνίδι επιβίωσης. Μπορεί η αποχώρησή του από το Survivor να ήταν κάτι που τον ξάφνιασε αλλά σίγουρα δεν του στέρησε το κέφι του. Ο Ορέστης ζει στη Θεσσαλονίκη με την οικογένειά του και του αρέσει πολύ η καθημερινότητά του. Σήμερα συναντήθηκε με τον Willy…
Ορέστης Τσανγκ: Απογευματινός καφές με τον Willy στη Θεσσαλονίκη!
Δείτε την φωτογραφία!
