Η πρώτη μουσική παράσταση δόθηκε το περασμένο Σάββατο. Ανάμεσα σε αυτούς που απόλαυσαν το πρόγραμμά του ήταν και η ομάδα της εκπομπής Ooh la la. Η Σάσα Σταμάτη μαζί με τους συνεργάτες της έβαλαν τα καλά τους και το έριξαν έξω! Πρόκεται άλλωστε για μια δεμένη παρέα που περνάει καλά και εντός και εκτός του πλατό της εκπομπής του ΣΚΑΙ
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα