Lifestyle

Πέγκυ Σταθακοπούλου: Δεν έχω πειράξει τίποτα, ακόμα

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

«Ποτέ δεν ξέρεις» είπε αστειευόμενη η Πέγκυ Σταθακοπούλου μιλώντας για το χρόνο που έχει περάσει αλλά εκείνη δεν έχει κάνει τίποτα για να τον… σταματήσει.

Σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, η Πέγκυ Σταθακοπούλου υποδέχτηκε στο σπίτι της την κάμερα του Πρωινό Σου Σου και μίλησε για την κόρη της, τις σπουδές της και τα σχέδιά της.  

«Είμαι σε μία περίοδο που δουλεύω τόσο όσο αισθάνομαι ότι αυτό που κάνω μου δίνει χαρά. Σπουδάζω Ιστορία του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Διαβάζω μαζί με την κόρη μου, έχουμε εξεταστική και εργασίες σχεδόν μαζί», είπε η Πέγκυ Σταθακοπούλου.

«Η τηλεόραση μου αρέσει και μου λείπει πολύ, γενικά μου αρέσει η σχέση με τον φακό. Έχω κάνει πολλά σήριαλ και θα ήθελα να ξανακάνω αλλά πλέον τα περισσότερα είναι οριακά καθημερινά, οπότε ο ρόλος σου δεν είναι ποτέ εντελώς εκεί», συμπλήρωσε μιλώντας για τα επαγγελματικά της.

Όσον αφορά στη σχέση της με το χρόνο; «Δεν έχω πειράξει ακόμα τίποτα επάνω μου. Ακόμα, ποτέ δεν ξέρεις… Μπορείς να είσαι καλά χωρίς να ακολουθείς τα “ρεύματα” της εποχής. Έχω αφήσει τον χρόνο να κάνει τη δουλειά του».

Η Πέγκυ Σταθακοπούλου αποκάλυψε επίσης ότι «έχω πολλά αυτοάνοσα. Η περίοδος που ξέσπασαν όλα αυτά ήταν μία περίοδος αβεβαιότητας και ανασφάλειας σχετικά με μένα.

 

Τα αυτοάνοσα ξεφυτρώνουν εκεί που αρχίζει να υπάρχει συναισθηματική πίεση. Έχω πέσει πολλές φορές στη ζωή μου αλλά βρήκα τον τρόπο να ξανασηκωθώ».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Αλέκος Συσσοβίτης: «Δεν είχα τηλεόραση σπίτι για 9 χρόνια, πήγα αγόρασα βιβλία και κάθισα και μόνασα»
«Ο καθένας από εμάς θα ήθελε να πληρώσει λιγότερο φόρο, να έχει μαύρα χρήματα - Eίναι στην ιδιοσυγκρασία μας να θέλουμε και εμείς να κερδίσουμε για την πάρτη μας», είπε ο ηθοποιός
Αλέκος Συσσοβίτης