Η Σμαράγδα Καρύδη που θα την απολαύσουμε για ακόμα μια χρονιά στη θεατρική παράσταση, “Σικάγο” μίλησε στο περιοδικό HELLO! για τον ρόλο της και τον έρωτα!
Η “Ρόξι” σας θα είναι πιο ώριμη και περισσότερο έτοιμη τώρα;
Ελπίζω, διότι έχω πίσω μου όλη αυτή την εμπειρία, η οποία ήταν και για μένα καινούργια, καθώς δεν το είχα ξανακάνει. Συνήθως στις επαναλήψεις γίνονται καλύτερες οι παραστάσεις. Και στη δική μας θα συμβεί, διότι είμαστε ήδη δεμένοι και ό,τι είχαμε να πάρουμε και να κερδίσουμε από τη συγκεκριμένη παράσταση, το πήραμε. Από κει και πέρα θα πάμε για το παραπάνω και για να το διασκεδάσουμε.
Διάβασε περισσότερα στο TLIFE
