Το νέο μέλος της οικογένειάς τους υποδέχτηκαν χθες βράδυ η Σίσσυ Χρηστίδου με τον σύζυγό της Θοδωρή Μαραντίνη. Το ζευγάρι απέκτησε ένα πανέμορφο αγοράκι και πλέει σε πελάγη ευτυχίας.
H γνωστή παρουσιάστρια πήγε χθες το απόγευμα στο Διαβαλκανικό Κέντρο Θεσσαλονίκης όπου και ξεκίνησε η διαδικασία του τοκετού. Αμέσως βρέθηκε κοντά της ο μαιευτήρας – γυναικολόγος της Ιωάννης Καλογιαννίδης, που της έδιωξε όλο το άγχος του τοκετού.
Διάβασε όλες τις λεπτομέρειες στο ρεπορτάζ του TLFE
