Το βράδυ της Παρασκευής η Σίσσυ Χρηστίδου βρέθηκε, για ακόμα μία φορά, στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται ο σύζυγός της, Θοδωρής Μαραντίνης. Το εκρηκτικό πρόγραμμα των Onirama στο πλευρό του Νίκου Οικονομόπουλου θα συνεχιστεί για 3 ακόμα εβδομάδες και φυσικά δεν θέλει να χάσει κανένα από τα live τους. Μαζί της διασκέδασε και ο αγαπημένος φίλος του ζευγαριού, Θέμης Γεωργαντάς. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google