Σε πυρετό προετοιμασιών για την πρεμιέρα της νέα τηλεοπτικής σεζόν με το Happy Day στον Alpha βρίσκεται αυτές τις μέρες η Σταματίνα Τσιμτσιλή. Η αγαπημένη παρουσιάστρια επέστρεψε ανανεωμένη και γεμάτη νέες ιδέες και όρεξη για τη φετινή χρονιά και ανυπομονεί να ξεκινήσει να πίνει το πρωινό καφεδάκι της με τους τηλεθεατές.
«Γύρισα με πολύ όρεξη και ανυπομονώ για το καθιερωμένο πρωινό ραντεβού με τους τηλεθεατές. Και φέτος θα πίνουμε μαζί το πρωινό μας καφεδάκι», είπε η Σταματίνα Τσιμτσιλή στο TLIFE επιστρέφοντας από τις φετινές διακοπές της.
Διαβάστε περισσότερα στο Tlife.gr