Σχεδόν τρεις μήνες μέσα στο Survivor και ο Στέλιος Χανταμπάκης σαν να βαρέθηκε να τρώει όλες τις παραλλαγές της καρύδας. Έτσι, μόλις βγήκε από το παιχνίδι ο παίχτης των «διασήμων» το έριξε στο φαγητό… ή καλύτερα στα γλυκά! Δείτε φωτογραφίες στο TLIFE
Στέλιος Χανταμπάκης: Μετά το Survivor , το έριξε στο φαί! [pic]
Ή μάλλον στα γλυκά…
