Τις εβδομάδες που βρισκόταν στον Άγιο Δομίνικο για το Survivor αυτό που του έλειψε περισσότερο ήταν η οικογένειά του. Ο Στέλιος Χανταμπάκης που πλέον δεν θέλει να αποχωρίζεται στιγμή την σύζυγό του Όλγα Πηλιάκη και τα δύο τους παιδιά. Αφιερώνει όλο το χρόνο του σε αυτούς και παρόλο που δέχτηκε πλήθος από αρνητικά σχόλια, όσο βρισκόταν στο παιχνίδι, μας δείχνει και πάλι την ευαίσθητη πλευρά του και την αδυναμία στην οικογένειά του. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Στέλιος Χανταμπάκης – Όλγα Πηλιάκη: Χαλαρές στιγμές στο Βόλο! [pics]
Μετά το Suvivor ο Στέλιος Χανταμπάκης αφιερώνει όλο το χρόνο του στην οικογένειά του!
