Για μια ακόμη φορά συγκινεί η Ειρήνη Παπαδοπούλου. Η γνωστή τραγουδίστρια μετά τις δυσκολίες που πέρασε στο Survivor, το bullying που δέχτηκε, αλλά και την οικειοθελή αποχώρησή της, πατά και πάλι σταθερά στα πόδια της και είναι στα καλύτερά της. Δείτε περισσότερα στο TLIFE
Συγκινεί η Ειρήνη Παπαδοπούλου: “Το ευχαριστώ είναι λίγο για τη δύναμη που μου δίνεται!”
Τα συγκινητικά λόγια ανήμερα της γιορτής της...
