Τα δύσκολα πέρασαν και τώρα ο περσινός νικητής της Eurovision κοιτά μπροστά μετά την σοβαρή περιπέτεια υγείας που είχε. Για πρώτη φορά μετά τη μεταμόσχευση καρδιάς, ο Salvador Sobral από την Πορτογαλία, ανέβηκε στη σκηνή του Altice Arena, τραγούδησε το «Amar Pelos Dois» (Σε αγαπώ και για τους δυο μας) και αποθεώθηκε όσο κανένας άλλος από το κοινό. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google