Αυτό το ξανθό του ήλιου κάθε χρόνο δυσκολεύομαι να το αποχωριστώ. Ταιριάζει με το μαυρισμένο δέρμα και ρίχνει φως στο πρόσωπο. Μου θυμίζει την ανεμελιά του καλοκαιριού, τη γλύκα της ελευθερίας. Το αποχωρίζομαι μόνο εκ… πεποιθήσεως και όχι γιατί πραγματικά το θέλω.
Φέτος λοιπόν είπα να το κρατήσω και μάλιστα να το τονίσω!
