Site icon NewsIT
16:41 Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Τ. Τρύπη: “Νιώθω πιο μικρή από τότε που ήμουν 20 χρονών!”

" Δεν με ωφελεί να φωτογραφηθώ με τα παιδιά μου ή τον σύντροφο μου"

O ρόλος της Βέλμα Κέλι στην θεατρική παράσταση “Chicago“, ήταν όνειρο ζωής για την Τάνια Τρύπη που μίλησε στο περιοδικό People και τόνισε, ” Αυτός ο ρόλος ήταν όνειρο ζωής”. Για μένα, η Βέλμα είναι από τους ρόλους που αγαπούσα από παιδί, οπότε καταλαβαίνεις πως ήταν τεράστιο δώρο. Το δέχτηκα με τόση αγάπη.” Η ηθοποιός μίλησε για το χρόνο που είναι συμμαχός της, αλλά και για τις δύο κόρες της!

H επαγγελματική διαδρομή μέχρι σήμερα έκρυβε περισσότερες όμορφες στιγμές ή περιπλανήθηκε και σε δύσκολα μονοπάτια, “ Ήταν πολύ καλές οι στιγμές. Νιώθω πολύ τυχερή, γιατί μπήκα από μικρή στο χώρο, γνώρισα ανθρώπους πολύ σημαντικούς και μαθήτευσα δίπλα τους. Είμαι ευτυχισμένη γιατί η δουλειά μου είναι και το χόμπι μου. Ακόμα και τα παιδιά μου εκεί μεγάλωσαν. Μάλιστα, έχω θηλάσει παιδί μέσα στο θέατρο εν ώρα πρόβας”

Μάθε περισσότερα στο TLIFE

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version