Μια πράξη ανθρωπιάς που συγκινεί πραγματοποιήθηκε χθες στη μνήμη του Αντώνη Βαρδή από την τελευταία σύζυγό του. Η Φιλοθέη Μωβ στο μνημόσυνο για τον γνωστό ερμηνευτή για τα δυο χρόνια από το θάνατό του οργάνωσε συσσίτιο για τους άπορους.
Επιθυμία του τραγουδιστή ήταν η βοήθεια στους ανθρώπους που είχαν ανάγκη. Ο ίδιος ήταν ευαισθητοποιημένος με το θέμα των απόρων και μαζί με τα παιδιά του Γιάννη και Καλλιστώ συνήθιζε να μοιράζει τρόφιμα σε ανθρώπους που περνούσαν δύσκολα. Σεβόμενη αυτήν την επιθυμία του, όπως και πέρσι έτσι και φέτος, με τη βοήθεια της κοινωνικής κουζίνας “Ο άλλος άνθρωπος”, η Φιλοθέη Μωβ οργάνωσε το συσσίτιο – αγάπης. Διαβάστε όλο το παρασκήνιο στο TLIFE
