Site icon NewsIT
19:50 Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Tζ. Μπαλατσινού – Αγγ. Ηλιάδη: Πηγαίνοντας τους γιους τους σχολείο!

Δες φωτογραφίες!

Έντεκα Σεπτεμβρίου και πίσω στο σχολείο! Δεν ήταν λίγες οι μαμάδες που ξύπνησαν πρωί – πρωί μαζί με τα παιδάκια τους, για την πρώτη μέρα στο σχολείο! Ανάμεσά τους και η Τζένη Μπαλατσινού με τον μικρό Μάξιμο που πηγαίνει πρώτη φορά στο σχολείο.

Και η Αγγελική Ηλιάδη βέβαια μαζί με τον Μπαμπίνο της πήγανε στο σχολείο για την πρώτη μέρα της τρίτης Δημοτικού! H τραγουδίστρια έγραψε στο Instagram:

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version