Η Τζένη Μπαλατσινού υποδέχτηκε τον Μάη με τον πιο όμορφο τρόπο. Μετά το ταξίδι στην Κρήτη με τον Μάξιμο, βρέθηκε στην Ύδρα για το τριήμερο της Πρωτομαγιάς. Η γνωστή παρουσιάστρια που αγαπά τα ελληνικά νησιά, επισκέφτηκε ένα από τα στολίδια του Αργοσαρωνικού και μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους κάποια στιγμιότυπα από τις διακοπές της. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Τζένη Μπαλατσινού: Νέες φωτογραφίες από τις στιγμές χαλάρωσης στην Ύδρα! [pics]
Μετά το ταξίδι στην Κρήτη με τον Μάξιμο, η Τζένη Μπαλατσινού βρέθηκε στην Ύδρα για το τριήμερο της Πρωτομαγιάς.
