Media

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! H ΕΡΤ “κούρεψε” 5,4 εκ. ευρώ από την TEAM για τα δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ! Οι άλλες διοικήσεις δεν μπορούσαν ;

"Κούρεμα" 50% κατάφερε να εξασφαλίσει η ΕΡΤ στην σύμβαση με την ΤΕΑΜ για τα δικαιώματα προβολής του Τσάμπιονς Λιγκ, γλυτώνοντας 5,4 εκατομμύρια ευρώ από τον προϋπολογισμό της δημόσιας τηλεόρασης

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε καιρούς κρίσης και παρά τον πλεονασματικό -πλέον- προϋπολογισμό της ΕΡΤ, μεγάλη επιτυχία μπορεί να θεωρηθεί το…κούρεμα του αντιτίμου των δικαιωμάτων του Τσάμπιονς Λιγκ! Η δημόσια τηλεόραση για το 50% των δικαιωμάτων -μιας και το άλλο 50% το έχει η NOVA- θα πρέπει να καταβάλει -για κάθε χρόνο- 5,4 εκατομμύρια ευρώ, αντί των 10,8 εκ. που όριζε η αρχική συμφωνία. Το ευεργετικό αυτό “΄κούρεμα” επετεύχθη μετά τη χθεσινή συνάντηση των υπευθύνων της ΕΡΤ και της ΤΕΑΜ!

Χαρακτηριστικό είναι ότι…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Media
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Media: Περισσότερα άρθρα