Media

Δημοφιλής ηθοποιός θεωρεί το Dancing On Ice “μια βλακεία και μισή”!

"Θα ξεράσω! Σιχαίνεται το εσωτερικό μου! Τους λυπάται η ψυχή μου! Έχουν καταντήσει αηδία"!

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Άστραψε και βρόντηξε η αγαπημένη ηθοποιός για το “Dancing On Ice” και τα reality shows. “Θα ξεράσω αν είναι να μιλάμε για ριάλιτι! Τα σιχαίνεται το εσωτερικό μου! Το DOI το θεωρώ μια βλακεία και μισή! Μου είναι εντελώς αδιάφορο… Τους λυπάται η ψυχή μου αυτούς που πάνε. Έχουν καταντήσει αηδία!”, είπε. Δείτε για ποια πρόκειται και πως σχολίασε τις συναδέλφους της Ιωάννα Πηλιχού και Πηνελόπη Αναστασοπούλου…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Media
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Media: Περισσότερα άρθρα