Ο παραολυμπιονίκης του στίβου, Μιχάλης Σεϊτης, έκανε χθες το βράδυ την πρώτη του εμφάνιση στο DWTS. Μπορεί το 2013, μετά από ένα ατύχημα, να έχασε το δεξί του πόδι, ωστόσο, από τότε αποδεικνύει με την πορεία του πως ποτέ δεν πρέπει να τα παρατάς…
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα
58